سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

این روزها

1393/3/19 16:49
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نانازم .عزیز دلم

قربونت برم که اصلا تو خونه بند نمیشی ..تا بیدار میشی میگی بریم دیده مامان بریم

خرید بریم پیش رایان بازی کنم.آخه حوصلم سر رفته بعد که یه جا میریم میگی بریم

خونه دیگه دلم برا اسباب بازیهام تنک شده مامان جونم...

خلاصه وقتی یه جا هستیم اصلا نمیزاری من صحبت کنم همش میگی مامان .مامان.

آخه دوست داری همش به تو توجه بشه..

یک روز صبح که خاله نازی میخواست رایان و به مهد کودک ببره ما رفتیم خونشون

تا حاضر بشه و با هم به مهد بریم ..

 

این عکسهات با رایان کوچولو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از بازی رایان حاضر شد که به مهد بره.اولش که میگفتی داشتیم بازی میکردیم آخه کجا

میریم بعد از کلی حرف زدن راضی شدی بریم ..وقی به مهد رسیدیم اولش اصلا داخل نمیومدی

بعد که هر کاری کردم بالا نرفتی..تو حیاط کلی تاپ بازی کردی بعد که گفتم بریم اصلا نمیومدی

و به زور بردمت وتو هم انقدر گریه کردی که حد نداره منم انقدر گرمم بود که واقعا کلافه شده

بودم...خسته

 

اینم از عکسا در حیاط مهد

 

 

 

 

 

.............

 

یه روز غروب که باهم رفتیم دوچرخه سواری همش گفتی مامانی من دیگه بزرگ شدم خودم

میخوام پا بزنم و من با تعجب دیدمتعجب که دختر گلم پا زدنو یاد گرفته و کلی خوشحال شدم.آرام

 

یکی یه دونم در تاریخ 1393.3.18 رکاب زدنو یاد گرفت..بوس

 

 

 

 

 

نفسم:

غم دنیا مال من خوشیهاش مال تو

اشک دنیا مال من خنده هاش مال تو....

پسندها (7)

نظرات (11)

مامان فرنيا
20 خرداد 93 8:17
خوشبحالتون كه خيابانهاي صاف داريد فرنيابلده ركاب بزنه اما از بس سربالايي و پستي و بلندي توي كوچه ها و پاركهاست از خيرش ميگذره توي پاركينك هم كه هميشه ماشين هست و نميشه دوچرخه سواري كرد
مامان فرنيا
20 خرداد 93 8:19
اي دختري بلا همش ميخواد بيرون باشه عجيبه ما گرممون ميشه اما اين وروجكها اصلا اين چيزها را تا بازي ميكنن متوجه نميشن
مامان مهتاب
21 خرداد 93 10:36
خوش تیپ خانوم وقتی رکاب میزنی خیلی مراقب باش گلم !
مامان مائده
22 خرداد 93 18:38
قرررررربون تو دخمل ناز برم من
سمیرا مامان پرنیان
23 خرداد 93 22:37
ای دخملی شیطون آفریننننننننننننن
مامانِ بهار
5 تیر 93 15:55
به به چقدر خوشگل شدی عزیزم.ماشالله آفرین به دختر خوب که دوچرخه سواری رو یاد گرفته
پدر و مادر آروین کوچولو
6 تیر 93 2:52
عزیییییییییییییییزم خاله فدای شیرین زبونیهات بشم ماشالله به دختر شیطون بلامون که خودش می تونه رکاب بزنه
مامانی کسرا
6 تیر 93 13:47
عزیزم ماشالله چه خانم شدی شما انشالله همیشه خوب و خوش باشین عزیزم
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 0:20
عزیزم چقدر بانمکب خانوم خوشگلممممممممم همیشه خوش باشید عروسک خانوم
مامان آیسو وآیسا
30 تیر 93 13:31
عالی بود عکسهای آیساجوووووووونم مخصوصا با کیفی که به دست گرفته
مریم(پرنیا و بردیا)
15 مرداد 93 23:01
چه دختر خوش تیپی