سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

تمام هستی من... تولدت مبارک

1393/5/22 23:35
615 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من تولدت هزاران هزار بار مبارک....

هی مینویسم و هی نوشتم و پاک میکنم ..یه عالمه حرف تو دلمه..

ولی قدرت  بیانشو ندارم یه عالمه درد و دل دارم برا تو دختر عزیزم

که نمیدونم زنده هستم وقتی داری این مطلب و میخونی یا نه..

تا لحظاتی دیگه عقربه های ساعت هر دو رو به بالا قرار میگیرن و تو عزیز دلم

سه سالت تموم میشه و وارد چهار سالگی میشی ..چه روز قشنگیه فردا..

بهترین روز زندگیمه...

روزهای زیادی رو کنار هم گذروندیم ..روزهای تلخ و شیرین ..شادی غم ...

بازی و دعوا ..سلامتی و مریضی ..قهر وآشتی ..اما هر چه بود گذشت..

ترسم از لحظه های ناشناختس که پیش رو داریم..

از روزایی که قراره مارو غافلگیر بکنن.انشالا بتونم یه سال دیگه کنارت باشم..

تولد تو یه روز خاص برای من..یه روز فراموش نشدنی ..

اصلا واقعا انگار با روزای دیگه  فرق داره.یه روز که همیشه دوسش دارم..

تو این روز میخوام همه چی رو به  مدت یه روزم شده فراموش کنم..

میخوام از ته دل بخندم و شاد باشم کی میدونه تا سال دیگه زنده هستم

این روزو ببینم یا نه ..

تو این روز میخوام فراموش کنم کی هستم و کجام و زندگیم چطوریه..

فقط میخوام بدونم که یه مادرم و دارم روز به دنیا اومدن فرشته کوچولومو

یاداوری میکنم..

باید فراموش کنم که دلم همیشه بهونه چه کسی رو میگیره که داشتنش محال

شده و یه آرزو ...

باید فراموش کنم این زندگی راه و رسم خودش و داره

و همیشه یه جای کار میلنگه..و زندگی همیشه بر وفق مراد نی..

چی فکر میکردم و چی شد..

فردا روز لبخنده روزه شادی ..یه لبخند از ته دل..

فردا میخوام دستات و بگیرم و کنار گوشت بگم

همه وجودم دخترنازم تولدت مبارک  ممنون که هستی.

مامان عاشقانه دوست داره.

خدارو شکر میکنم

که یک سال دیگه با تو بودم و ازش ممنونم که اجازه داد تا یه سال دیگه

در کنار تو این زندگیرو با همه دردها و شادی هاش و دلتنگیهاش و گله

و شکایتاش تجربه کنم ..

 

عزیز دلم تولدت مبارک

برات آرزوی سلامتی وسعادت و خوشبختی دارم..

همه سعی و تلاشم اینه که تا جایی که میتونم

هرچیزی که بخوای برات فراهم کنم

این و بدون که مامان برات میمیره ..برای تو زنده ام و برای تو زندگی میکنم.

هیچ دلخوشیه دیگه ای جز تو ندارم ..دوست دارم ..دوست دارم ..دوست دارم..

امشب به مناسبت شب تولدت من و تو و پویا جون به قصر شادی رفتیم که خیلی خوش گذشت و شب به یادموندنی شد برامون..عکسهای امشب و انشالاه فردا برات میزارم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرنيا
26 مرداد 93 15:52
عزيز دلم تولدت مبارك
سمیرا مامان پرنیان
30 مرداد 93 11:31
عزیز دلمممممممممم تولدت مبارک امیدوارم که همیشه سالم و شاد باشی