سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

آتلیه

1392/10/21 15:42
461 بازدید
اشتراک گذاری

آیسا جان هشتم دی ماه تورو به آتلیه بردم   niniweblog.com

قربونت برم وقتی رفتیم داخل آتلیه..اونجا تو عاشق این خرسی شدی

همش دلت میخواس باهاش بازی کنی و اصلا غریبی نکردی..

کلا دختر خوبی بودی وقتی عکس ها حاظر شد فردای اونروز رفتم

برای مامان فریبا فرستادم و مامانی خیلی ذوق کرد

و گفت آیسا جیگری کلی بزرگ شده  niniweblog.com 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:54
ای جان چه عکسای خوشگلیییییییییییییی


چشمات قشنگ میبینن عزیزم


متین من
14 بهمن 91 1:34
وای عکسات هم خیلی نازشدن راستی دوسی منم عکس متین رو که اتلیه برده بودمش این هفته میذارم تو وبلاگش حتماببین مرسی


مرسی خاله جونم حتما حتما نگاه میکنم دوستون دارم
سمیرامامان پرنیان
23 بهمن 91 22:28
جیجر طلای نانازی عزیزم از آشناییتون خوشبختم منم با افتخار لینکتون کردم


همچنین گلم..ممنون
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
5 اسفند 91 14:03
به به چه دخمل ناز و شیکی.



ملسی خاااله