سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

عید قربان

1392/10/14 16:06
396 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 خوشا آنان که با حق آشنایند

 

مطیع محض فرمان خدایند

 

چو ابراهیم اسماعیل خود را


فدای امر الله می نمایند

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

 

سلام قشنگم عیدت مبارک دختر عزیزم

 

امشب شب عید قربانه. امروز هر جا که میرفتیم گوسفند میدیدیم و تو کلی

 

ذوق می کردی ومیگفتی:وای چدد گوسفند اینجاس مامان..چدد اشنگه..

 

وهمش میخندیدی.زمانی هم که اومدیم خونه .یه گ.سفند هم توی پارکینگمون

 

 بود و تو کلی خوشحال شدی و می گفتی مامان حاج خانوم گوسفند خریده .

 

ایسا میترسه و گوشی رو گرفتی و میگی

 

زنگ بزنم به خاله بگم...

 

زنگ زدم و تو میگفتی خاله اینجا تو انباری یه گوسفنده.ایناهاش میبینی؟

 

صیداشو میشممی؟؟

 

 و خلاصه از بودن گوسفند خوشحال بودی و مدام میخندیدی...

 

 

تو این عکس یکمی دورتر بودی

چون میترسیدی ولی من یکم نزدیکت کردم...

 

 


خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را

 


به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و

 

تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

ماماني كسرا
24 مهر 92 10:37
عيد شما خاله و خواهرزاده عزيز مبارك انشالله كه هميشه سالم شاد باشيد
سمیرا مامان پرنیان
24 مهر 92 21:51
عیدت مبارک کوچولوی ناز
مامان آرتین
25 مهر 92 11:46
خدایا قسمت می دهم هر لحظه کمکم کنی تا نفسم را به قربانگاه درگاهت عرضه کنم و تو قربانی شدن و نلرزیدن و نلغزیدن را عنایت فرما. *عید سعید قربان مبارک*
خاله کمیل و کیان
25 مهر 92 23:47
چه گوشفند نازی
خاله کمیل و کیان
26 مهر 92 12:30
قربون اون حرف زدنت برم من
مرجان مامان آران و باران
26 مهر 92 15:31
با تاخیررر عیدتون مبارککککککککک
مامان فرنيا
27 مهر 92 14:32
با تاخير عيد مبارك واي خاله جون اجازه نداديد كه قرباني كردن را ببينه
مامانی درسا
28 مهر 92 1:47
دوست من عید شما هم مبارک آخی این ببعی کوچولو هم قربونی شد ...... عزیزمی دخترم .....خدا حافظت باشه
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 14:47
ای جوووووووووووووونم عیدت مبارک.........
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 14:47
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
بهاره مامان ونداد
28 مهر 92 16:17
عیدت با تاخیر مبارک عزیزم چند دفعه اومدم ولی رمز رو نمیاورد نمی تونستم سند کنم
مامان بابای الیسا
29 مهر 92 1:15
وای قربون عروسک مو فر فری خودم برم که دلم برات تنگ شده بود عزیزم
مامان آیسو وآیسا
29 مهر 92 10:23
عزیم عیدتون مبارک البته با تاخیییییییییییییییییییییییییر
خاله کمیل و کیان
29 مهر 92 12:35
اپم
مامان بنیتا
30 مهر 92 1:55
سلام عزیزم..عید گذشته و عید پیش رو مبارککک ایشالا همه روزهاتون عید باشه ای جووونم به آیسای گلم که واسه دیدن گوسفندا انقدر ذوق کرده قربونش برم
مامی مهتا
30 مهر 92 10:49
عزییییزمی آیسا خانوووووم میبوسمت
نرگس مامان باران
30 مهر 92 17:40
الهی قربون اون حرف زدنت شیرین زبون چه گوسفند سفیدو بامزه ای
✘ فاطمــﮧ جـפטּ ✘
1 آبان 92 0:34
ای جووون همشهری منم 21 سال پیش فاملی به دنیا اومدم
مامان آروین
1 آبان 92 5:48
قربون دختر خوشگل و شیرین زبونم یه عااااااااااااالمه بوس واسه تو دختر دوست داشتنیه من و مامان گلی مهربونت
خاله کمیل و کیان
1 آبان 92 14:06
عید غدیر مبارک