سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

مراسم شیرخوارگان حسینی

1392/10/19 15:46
455 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام عزیز مامان

پنج شنبه  شب  خاله شیما گفت که جمعه صبح مراسم شیرخواران علی اصغر .

پارسال قسمت نشده بود که بریم ولی پیارسال که تو چهار ماهه بودی رفته بودیم...

و حاجت گرفتم...

خلاصه قسمت بود که امسال هم شرکت کنیم.

.جمعه ساعت 7 بیدار شدم و کارامو کردم و نیم ساعت دیگش بیدارت کردم و دوتایی

 راهیه مصلی شدیم .قربونت برم که همیشه این ساعتا بیداریا ولی دیروز خواب عالم

 به سراغت اومده بود ...اشکال نداره یه بار در سال که ییشتر نیست..

انشالاه امام حسین یار و پشتیبانت باشه دختر کوچولوی مامان.الهی قربونت بشم..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آیسا و رایان و کیان

 

 

 ساعت 10 مراسم تموم شد . امسال هم گذشت ..رفت تا سال دیگه ...

 

انشالا اگه عمری باشه سال دیگه بازم میایم...

 

به اصرارت با کیان کوچولو  به پارک رفتیم با اینکه خوابت میومد ولی

 

پارک همیشه برات در اولویته.....

 

آیساجون و کیان جون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از پارک اومدیم خونه و نیم ساعت خوابیدی..

 

بعد بابا اومد ناهار رفتیم خونه مامان انسی

 

ولی تو زیاد سر حال نبودی .چون کم خوابی داشتی...

  .

.

.

.

 

 

 «بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ» یا علی اصغر حسین(ع)!

 

آخر به کدامین گناه، حرمله گلوی کوچکت را شکافت و با تیر سه شعبه،

تو را برای همیشه سیراب کرد.

لب‌های کوچک و ناز علی اصغر همانند دشتی کویر در جست‌وجوی جرعه‌ای آب بود

که ناگاه با تیر گران دشمن به اجابت رسید. 

 دیروزخیابانها  مملو از مادرانی بود که کودکان خویش را در آغوش گرفته‌ بودند

 تا از همان دوران طفولیت، محبت مادر و فرزندی را از نوع رباب و علی اصغر(ع)

 را نظاره کرده و اندکی هم طعم هجران رباب را در فراغ طفل شیرخواره‌اش تجربه کنند.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان بردیا شیطون
18 آبان 92 18:08
ای جااااااانم اجرت با امام حسین عزیزم قربونش برم مامانی ماچش کن
صـبــا خاله ی آیـــســـا
18 آبان 92 22:02
الهی قربووووووووووووونت برم حضرت علی اصغر پشت و پناهت باشه هکسات خیلی قشنگ شده
مامان ایلیا
19 آبان 92 1:29
سلام مامان ایسا جون. ایشالله که اجرتون با اربابم علی اصغر (ع). ایلیای منم قراره فردا شب علی اصغر یه هییت خیلی بزرگ بشه واقعا نمیدونم از استرس چیکار کنم. احساس میکنم با گریه هاش میمیرم. بمیرم واسه رباب که چی کشید....
سمیرا مامان پرنیان
19 آبان 92 13:53
قربونت برمممممممم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
19 آبان 92 14:29
سلام خاله جوني ... ماشاا... ناز كه بودي با اين لباس هزار بار ناز تر شدي .حضرت علي اصغر هميشه پشت و پناهت باشه كاش با هم هماهنگ ميكرديم تا شما رو ميديدم اصلا فكر نميكردم بخواي بياي،انشاا... دفعات بعد
مامان امیرعلی
19 آبان 92 15:04
سلام عزیزم خوبی؟ چقد ناز شدی خانمی . هزار ماشاالله به آیسا جون واقعا مامانی رباب خیلی دل داشته بخدا ویا امام حسین (ع) واقعا خیلی دل داشتن. خیلی دردناکه بخدا
مهدیه ( مادر دختری)
19 آبان 92 19:44
قبول باشه عزیزم ایشالا هر ساله ببریش! بووووووووووووووووس
توت فرنگی(مامان علیرضا)
19 آبان 92 20:29
سلام عزیزم ممنون که لطف کردی و نظر دادی وب شما هم بسیار زیباست خصوصا عکس های سقایی حضرت علی اصغر نگهدارش باشه
مامان بردیا شیطون
19 آبان 92 21:12
نازم آن آموزگاری را که در نصف روز دانش آموان عالم را همه دانا کند ابتدا قانون آزادی نویسد بر زمین بعد از آن باخون هفتاد و دوتن امضاکند .. **************************** قربون دخمل ناز خودمون برم
مامان آنیسا
20 آبان 92 15:16
عزیزم چقدر عکساش خوشگل شده با این سربند و لباس ایشالا امسال هم حاجت بگیرید دوست عزیزم
مامی مهتا
20 آبان 92 16:53
عزییییییییزم چه عکسهای قشنگی ایشالله امام حسین و حضرت علی اصغر (ع) پشت و پناهت باشن
مامان آیسو وآیسا
21 آبان 92 13:50
خوش به حالتون سمیه جووون منم میخواستم با آیسا برم ولی چون دوشنبه واکسن داشت ترسیدم مریض بشه نرفتم.... قربون گل دختر ...با اون شال وهدش
مریم
22 آبان 92 1:07
مامان فرنيا
25 آبان 92 11:59
خوشا به سعادتتون كه تونستيد در مراسم شيرخوارگان حسيني شركت كنيد من كه امسال نتونستم يعني خبر نداشتم اخه هرسال 7محرم برگزار ميشد امسال دير خبردار شدم كه شده اولين جمعه محرم انشالله سال ديگه زنده باشم و بتونم فرنيا را ببرم
سمیه مامانیه آیسا✿
پاسخ
عزیزم انشاالله سال دیگه خوشگلمونو ببری
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 4:24
اجرت با امام حسین عزیزم
فدایی طاها
11 آذر 92 17:51
سلام من مامان طاها هستم از وبلاگتون دیدن کردم دخترتون نازه نوه برادرم هم اسمش آیسا هست کپ دختر شماست من اول فکر کردم خودشه خدانگهدارش باشه از وبلاگ چسر من هم دیدن کنید