سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

دردو دلی با دخترم

1392/10/19 15:53
534 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

دختر نازم .......

 

این را بدان که روزی

 

تنهای تنها بودم،

 

با تنهایی درد دل میکردم،

 

 من بودم و یک دنیا تنهایی.

 

تو آمدی و مرا عاشق کردی،

 

عاشق آن قلب پر از محبتت کردی.

 

 و با بودنت در کنارم کاری کردی که همه این سختی ها

 

را از یادم برود

 

اینک که من گرفتار تو شدم

 

 تا آخر راه با تو می مانم

 

 و بدان که برایت جان خواهم داد.

 

زندگی ام فدای تو،

 

بدان که بیشتر از همه چیز دوستت دارم،

 

دوستت دارم،

 

 

 دوستت دارم

 

 

 باز می نویسم که دوستت دارم

 

 تا بیشتر از هر لحظه ای باور کنی که

 

 من بیشتر از هر زمانی و بیشتر از هر چیزی دوستت دارم عزیزم.

 

اینهمه سختی و اینهمه غم و غصه رو بخاطر تو تحمل میکنم

 

شاید زمانی مرگم فرا برسد و نتونم بهت ثابت کنم  که فقط

 

بخاطر تو تحمل کردم و برای داشتن تو سختی کشیدم

 

 بفهمی که من چقدر تو را دوست داشته ام،

 

 

اینک بیا تا پایان راه با من باش . هیچ وقت بهم پشت نکن

 

 

بدان که اگر نبودی قادر به ادامه زندگی نبودم

 

باز میگویم که دوستت دارم .

 

 

 دوستت دارم

 

 

 و دوستت دارم

 

 

 آری دوستت دارم .

 

 این کلمه را از حفظ نمیگویم،

 

 این کلمه مقدس را از ته دلم میگویم ،

 

آری از ته دلم با صدای آهسته میگویم که دوستت دارم.تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید 

 

ممنون که هستی عزیزم

 

خدایا شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (45)

❤خاله ی امیرعلیُ آنیسا❤
8 آذر 92 17:38
خیلی زیبا و با احساس بود مامانیِ مهربون.. ایشالا همیشه درکنار هم خندون و شاد باشید و آیسای عزیزم هم حتما قدر این محبت ها و بزرگی هارو خواهد دونست.. بووووس واسه هر3تون؛ شما آیساجووون و خاله صبای گلللللللل..
سمیه مامانیه آیسا✿
پاسخ
ممنون عزیزم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
8 آذر 92 22:45
اشك تو چشام جمع شد نمــــــيدونم چرا من هم حال و هواي تو رو پيدا كردم سميه جون الهي هميشه سايه سر ايسا جون باشي يه دنيا بوس براي شادي دل تو و ايسا
سمیرا مامان پرنیان
8 آذر 92 23:43
ما که رمزو نداریم
مامان آیسو وآیسا
9 آذر 92 18:12
دوست جووون اگه میشه رمززززززززززز
مامانی کسرا
9 آذر 92 19:31
متین من
9 آذر 92 22:07
سلام مامانی آیسا جون و صبا جون ما بعد از مدتها برگشتیم به دنیای مجازی اومدم وب تون بهتون سر بزنم ولی پستهات رمز داشت آیسا رو ببوس
مامان فرنيا
10 آذر 92 8:36
ماماني خدا نكنه غصه دار باشي عزيزم ميدونم دخملي هم همين اندازه مامانش را دوست داره ايشالله هر روز كه بزرگتر ميشه اينو بيشتر بهتون ثابت ميكنه كه قدر محبتهاتون را ميدونه
مامان بنیتا
10 آذر 92 10:11
اگه مطلب خصوصی نیست می شه رمز بدی
بهاره مامان ونداد
10 آذر 92 15:28
پس ما چی؟
مامی مهتا
10 آذر 92 16:19
وااای من نبودم چند تا پست جدید گذاشتی ؟؟؟ اگر تمایل داشتی به منهم رمز بده .
مامان الناز
10 آذر 92 16:25
پس من چی رمز میخوام
مامان ایلیا
10 آذر 92 21:10
سلاااااام مامان و خاله ی مهربون آیساجون. ما آپیم. ولی من رمز ندارم که..
مامان ایلیا
11 آذر 92 1:18
خاله آیسا جون من هر کاری کردم نتونستم رمزو وارد کنم حتی راست کیلیک هم کردم ولی نشد
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 4:21
چرا همش رمزدار شده؟من هیچی ندیدم .رمز بدین لدفا
مامی مهتا
11 آذر 92 9:58
عزیزم خیلی با احساس بود .... واقعی بودن حست رو با خوندن مطلب فهمیدم ...ایشالله که همیشه در کنار هم شادو سلامت باشید
سهیلا مامان آیسا
11 آذر 92 10:22
خیلی قشنگ بود............ برای آیسا جون ومامان خوش ذوقش
مامان آیسو وآیسا
11 آذر 92 13:24
دوست جوون هر کار میکنم رمز تایپ نمیشه
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 17:26
گلم رمزدارهاروندیدم.برا پستای بدون رمز نظر گذاشتم
مامان آنیسا
11 آذر 92 22:33
عزیزم رمز تایپ نمیشه!
مامان بنیتا
12 آذر 92 2:11
خیلی زیبا و با احساس نوشتی عزیزم...امیدوارم همیشه در کنار گل زندگیت روزهای خوشی رو تجربه کنی
مامان ایسان
13 آذر 92 8:03
خصوصی داری
سعیده مامان آرتین
13 آذر 92 11:18
سلام مامانی ای بابا شما که همه رو رمز دار کردین؟رمز همون قبلیه؟
مامان بردیا شیطون
13 آذر 92 13:31
رمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟////
خاله کمیل و کیان
13 آذر 92 22:20
من رمز ندارم
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 1:11
رمزززززززززز
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 آذر 92 17:10
ما که رمز نداشته بیدیم خوووووووووو
مامان الناز
14 آذر 92 20:27
خيلي زيبا نوشتي هميشه خوب و خوش باشيد
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
14 آذر 92 21:17
سلام عزیزم خوبید یعنی زین پس رمز دارشدید خوب بمنم رمز میدید
منصوره
16 آذر 92 8:45
سلام مامانی به ما هم روز بدین
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 14:47
خیلی زیبا نوشته بودی ایشالا همیشه در کنار هم به خوشی زندگی کنید بوس ایسا جون از طرف مامان و بردیا جون
مریم
17 آذر 92 16:07
خیلییییییییییییییییییییی عالی بود...... عکسه اولی هم که حرف نداشت..حسابی هنرمندانه بود.... شعرتون که دیگه.................
مامان الناز
17 آذر 92 16:11
مريم مامان نيكان
17 آذر 92 21:19
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه شاعرانه و عاشقانه اشک تو چشمام حلقه زد آيسا جون ماشالله مامان خوشگل و باذوقي داريخدا براي همديگه حفظتون كنه. راستي دوست جونم صبا جون ي دنيا ممنون بابت رمز
منصوره
18 آذر 92 14:47
منم رمز میخوام اگه زیاد خصوصی نباشه
مرجان مامان آران و باران
18 آذر 92 19:18
ممنون بابت رمز عزیزممممممم خیلی قشنگ و زیبا بود عزیزممممممممم ایشالا سایتون همیشه بالای سر ایسای نازنین باشه همیشه خندون و دلتون شاد باشه به دور از غم و ناراحتی دوست خوبممممممممممممممم ممنون که به یادمونی و سر میزنی
مامان ایسان
19 آذر 92 9:23
رمز من پس کــــــــــــــــــــــــــــــــو
معصوم/مامان جان جان فاطمه
19 آذر 92 22:48
سلام سميه جون خوبي ايسا جوجو خوبه خبري ازتون نيست هر جا هستين خوش باشين
زری مامان مهدیار و صدرا
20 آذر 92 0:12
ایشالا که خدا همیشه برای آیسا حفظت کنه مهربون خدایا شکرتتتتتتتتت که عزیزامون مامان دارن منم همیشه نگران این می شم که اگه نباشم بچه هام چی ولی بعد می گم خدایا تو هستی خودت حافظشون باش خدایا ببخش
سعیده مامان آرتین
20 آذر 92 10:03
ای بابا اشک تو چشام جمع شد میدونم فضولیه چه دردی و داری تحمل میکنه سمیه جون آخه میدونی دل منم بهتر از تو نیست همچین به یه درد و دل حسابی نیاز دارم
مینا مامان ثمین سادات
20 آذر 92 13:40
سلام عزیزم ممنونم از بابت رمز تشکرررررررررررر خیلی زیباو با احساس بود نازنینم امیدوارم سایت همیشه بالاسر آیساجونی باشه وهمیشه شاد وخندون وسلامت باشید وخوشبختی همیشه خونه دلتون به روی خوشبختی باز بشه مامانی خوشگل مطمئن باش آیسا جونی از همین الان متوجه عشق بی نهایت شما شده ومیونه مامانی نازش بیشتر ازهمه دوسش داره
مامان بردیا شیطون
20 آذر 92 13:41
رمز تایپ نمیشد با یه مرور گر دیگه رفتم باز شد خیلی زیبانوشته بودین.... بابت رمز ممنون ایسا جون رو ببوس
خاله کمیل و کیان
21 آذر 92 1:15
رمز ایپ نمیشه چکارکنم
پگاه مامان آرتین
25 آذر 92 11:12
عزیزم چه احساس زیبایی وچه دردل قشنگیدرکنارهم شادباشید اگه می شه به منم رمز بده ممنون
نیلوفر/مامانه روژینا
1 دی 92 3:48
یلداتون مبارک