سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

تو رو که دارم انگار همه ی دنیـــا رو دارم

1392/10/19 15:52
454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم

 

قربونت برم که خیلی خانوم شدی .ماشاالله دیگه یه دخمل فهمیده و گلی ..

 

خیلی دوستت دارم طوری که قابل  وصف نیست.الان دیگه حس نمیکنم که تو این شهر

 

غریب و تنهام تو رو که دارم انگار تمام دنیا رو دارم

 

هر روز که میگذره بیشتر بهت عادت میکنم.

و فکر یه لحظه از تو دور بودن دیوونم میکنه..

 

الهی برات بمیرم که اصلا نمیشه جلوت از ناراحتی حرف زد .غصه میخوری و ناراحت میشی

 

و گریه میکنی . اگر از چیزی دلم بگیره همش میای میگی

 

مامان ناراحتی.گریه کردی .کریه نکن مامانی..

 

دوست دارم زود بزرگ بشی دیگه واقعا حرفام و بفهمی برای هم دردودل کنیم

 

همدم همه تنهایی هام شی

 

خدایا شکرت که به من دختر دادی


این هفته که گدشت اصلا هفته خوبی نبود تعطیلی و دلگیری


دوشنبه ١٠/١٠/٩٢

 

ساعت ٣ به پیشنهاد من رفتیم باغ پرندگان ...تو خیلی خوشحال بودی و همش میگفتی

 

آخ جون میریم باغ پرنده ها هوراااا


البته عید هم به همرا ه مامان فریبا و خاله صبا و بابا پیمان و عمو پژمان هم رفته بودیم

 

ولی الان تو خیلی بیشتر متوجه میشی و خیلی ذوق میکردی البته یکمم میترسیدی


 مثلا همش میگفتی وای اینجارو چه شتر مرغی ببین چه اشنگ آب میخوره

 

 یا اینکه سمت پرنده ها که رفتیم چون همش تو قفسشون بال میزدن میگفتی

 

من میترسم نمیام اینجا خیلی بو میده


از کارای میمون خیلی خوشت اومده بود و تو خونه همش برام تعریف میکنی

 

الهی قربون اون قشنگ حرف زدنت برم...

 

اینم از روایت تصویر از باغ پرنده ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ساعت ٥ اومدیم خونه و شما از خستگی ٢ ساعت خوابیدی..

  

پنج شنبه هم با پسر خاله بابا به فومن رفتیم و زیارت آقا سید جواد ولی چون ساعت

 

هفت رسیدبم  اونجا هم برقا رفته بود هیچ عکسی نگرفتم

 

اون شب تا ساعت ٣ مهمون داشتیم  و شیطون ما هم تا ٢ شب مارو همراهی کرد...

 

اینم از تعطیلات ما بد و خوب گذشت ...

 

اینم  عکسهای بدون شرح که تو این یکی دوهفته ازت انداختم عزیزکم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 17:31
مثل همیشه عالی بود عکسهای آیسایی با او لباسهای خشگلش
سهیلا مامان آیسا
16 دی 92 8:51
قربونت برم که همدم مامانت شدی،سمیه جون دختر داشتن به نظر من واقعا یه نعمت بزرگه.ایشالا همیشه کنار هم شاد باشید. عکسها هم خیلی قشنگ شده
مامان فرنيا
16 دی 92 9:33
راستشو بگين جايي كلاس عكاسي رفتين خيلي عكسهاتون زيباست
مامان فرنيا
16 دی 92 9:34
بهم نميخندين اگه بپرسم كجاييد كه اينقدر باغ پرندگان زيبايي داره؟ اخه يادم رفته كدوم شهر بودين
مامان فرنيا
16 دی 92 9:39
ماماني اين همه گشتيد انوقت ميگي تعطيلي دلگير خوب بوده كه ماماني با اين گل دختري كه نبايد دلگير باشي
مامان فرنيا
16 دی 92 9:40
به نظرم دخترتون خيلي شبيه شماست و به اين موضوع حسوديم ميشه اخه من هم دوست داشتم دخترم شبيه خودم باشه اما اكثرا ميگن شبيه باباش است اخه چشماش خيلي شبيه باباش شده
مامان فرنيا
16 دی 92 9:41
واي عزيزم اخم نكن كه اصلا به قيافه قشنگت نمياد
CItUhCQcktNztTrUdYOBvvpS9-tGo5dzaMQZQRh01tkglUqgDzAfIFEVBwac2jN_
17 دی 92 14:05
حیف مامان به این خوشگلی نیست ناراحت باشه بیا بغلم چقدر به آیسا جونم خوشگذشته به به همیشه به گردش خانم خانما عکسات خیلی نازن عزیزم، چه خوشمل اخم کردی انشالله همیشه خوب و خوش باشید
مامی مهتا
18 دی 92 11:57
آیسا جونی...همیشه به گردش و تفریح خانومگلی...دوستت دارم هزارتا بوس بوس
مامان آنیسا
18 دی 92 21:46
قربون دل مهربونت برم عزیزم چه عکسای خوشگلی چه منظره قشنگی مثل همیشه کلی لذت بردم از دیدنت دخترک خوشگل و خوشتیپ
مریم
19 دی 92 18:57
چه عکسایه نااازی.......... چه دخملی خوشگلی.... همیشه به گردش و شادی
مامان ایلیا
21 دی 92 15:10
من قربون دختر فهمیده و باهوش برم الاهی. هزاااااار ماشالله عکساتم یکی از یکی قشتگتره عزیزم مامانی ماهم آپیم
مریم
22 دی 92 15:01
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............
مرجان مامان آران و باران
22 دی 92 19:29
عزیز دلممممممممممم قربون ژست گرفتنات خوشگلممم واقعا دختر خیلی خوبهههههههههههههههههه خدارو شکر منم یکی دارم ایشالا همیشه شاد باشید سمیه جون
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 12:37
عالی بود مثل همیشه..کجاست صبا جووون ما..کم پیدا شده... عکس پست ثابت خیلی جیگررررره
معصوم/مامان جان جان فاطمه
24 دی 92 22:59
پس نظر هاي من كو؟ تو پست قبلي هم نظر داده بودم نيسسسسسسسسس ........................... ماماني چرا پستات اين قدر غم داره اي كاش ميتونستم باهات همدردي كنم حد اقل ... حالا خدا رو شكر يه نعمت بزرگ مثل ايسا داري همين طور يه خونواده خوب كه پشتت هستن ......................... اي جونم بچه ها يهو قد ميكشن يا تغيير قيافه ميدن ،ماشاا... جوجو حنا هم چه خانمي شده براي خودش
نیلوفر/مامانه روژینا
27 دی 92 1:47
رنگ کاپشنت چقدر قشنگه عزیزم.ماشالله خیلی بهت میاد.بوووووووووووووووس برای مامان و دخمل نااااااااز
خاله کمیل و کیان
29 دی 92 1:08
عزیزم چه نانازی سلام عزیزم من یه مدت نبودم از وبت عقب موندم ایشالله جبران کنم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
29 دی 92 22:16
عزيزم غصه تو شد غصه من هر فكري كرده بودم جز اين ... گاهي خيلي دلم غصه دار ميشه و فكر ميكنم از اين بدتر نميشه ولي مثل اينكه هميشه يكي هست كه غمش بزرگتر از مال تو باشه نميتونم بگم دركت ميكنم ولي مي تونم همدردت باشم . . . تو خيلي بزرگي كه موندي ... موندي و داري مادري ميكني . . . مثل تو بودن خيلي مشكله . . . اميدوارم ايسا وقتي بزرگ شد بدونه چه لطف بزرگي در حقش كردي ميدونم موندن و بخشيدنت به خاطر ايساست ولي اگه واقعا همسرت برگشته ببخش تا شاد باشي تو كه اين قدر بزرگي و موندي پس ميتوني ببخشي و به خاطر ايسا با دل شاد زندگي كني. . . ببين با اينكه ايسا خيلي كوچيكه ولي ميفهمه كه غم داري و شاد نيستي به خاطر دل كوچيكش هم كه شده شاد زندگي كن دوست دارم تو هر لحظه كه احساس كردي تو اين شهر غريب سنگ صبور ميخواي به من اعتماد كني
معصوم
29 دی 92 22:17
يادم رفت خصوصيش كنم ،
مامان امیرعلی
30 دی 92 20:18
سلام عزیزم خوبین؟ فدای دخمل ناز شمالیت بشم که اینطوری هوای مامانی رو داره.... دخمل مامانه دیگههههه.... نبینیم غمتو دوسجونی
مهدیه
1 بهمن 92 14:30
آخی نازی دوست گلم چرا دلت گرفته؟ فکر کن ما خواهرتیم تو این شهر غریب... باغ پرندگان خوش گذشت؟ به نظر قشنگ میاد تو عکسا! کجاست؟ ارزش داره بریم؟ تو رشته؟
بهاره مامان ونداد
2 بهمن 92 0:50
عزیز دلم ببخش دیگه با کلی تاخیر اومدم ایسایی مثل همیشه بانمکی خاله راستی سمیه جان چرا همیشه دلت گرفته است به خاطر این که از خانواده دوری؟البته ببخش فضولی کردم ها منظوری ندارم اگه دوست نداشتی عزیزم جواب نده
مامان بنیتا
2 بهمن 92 1:33
ای جان که باغ پرندگان دوست داره دختر نازمون سمیه جون برات بهترین ها رو از خدا می خوام امیدوارم غم و ناراحتی هات به زودی جای خودش رو به شادی و سرزندگی بده دوست خوبم
مامان آنی
2 بهمن 92 19:15
مامانیه خوب و مهربون صادقانه و بی ادعا میگم خوش به حال دختر گلت آیساجون که مامانی مثل تو داره که به خاطر اون داره قوی و محکم زندگی میکنه آیساجونی حسابی داری یه دخمل خوش تیپ میشی هاااا
خاله کمیل و کیان
2 بهمن 92 20:40
فقط واسه صبا جوووووون خصوصی
خاله کمیل و کیان
2 بهمن 92 20:40
5050
مامان الناز
3 بهمن 92 15:48
سلام عزيزم خوبي ايسا جونم خوبه اميدوارم هميشه خوب و شاد باشيد ما بايد روزي هزار بار خدارو شكر كنيم كه بهمون دختر داده روي ماه دخترتو ببوس راستي به ما سر نميزني
مامان آنیسا
3 بهمن 92 16:00
واقعا عزیزم دختر داشتن خیلی لذت داره!ایشالا خدا حفظش کنه که انقدر مهربون و دل نازکه چه جای قشنگی رفتید عکساتون خیلی قشنگ شد عزیزم ببوس آیسا عروسک رو
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
5 بهمن 92 13:20
سلام عزیزم خوید کجایی نازنینم کم پیدا دلمون براتون تنگ شده انشاله همیشه وهر جا دلت شاد باشه وغصه فراریییییییییییی
بهاره مامان ونداد
7 بهمن 92 1:04
نظر من نیومدهای بابا سمیه جون نمیدونم چرا این قدر غمگینی دوست خوبم همه سختی ها میگذره به خدا توکل کن امیدوارم همیشه خوبی های دنیا برای خانواده خوبتون باشه کاش میتونستم باهات همدردی کنم
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:45
in niz mighzareastttttttttttt isa jon aks sa 3 ta khriiiiiiiii kili khosh jelllllllllllllll oftadiiiiiiiiiiiiii nafas
مریم
26 بهمن 92 21:29