سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

سالن بازی هیاهو ♥

1392/10/21 14:33
394 بازدید
اشتراک گذاری

 دخترم جمعه 6/11  ساعت هفت غروب . تورو به سالن بازی بردیم.

.قربونت برم که مجبوریم پارک نبریمت..آخه تو پارک و خیلی دوست

داری.. انشالله هوا که بهتر شد حتما میبرمت پارک..

                                     give_heart.gif

connie_49.gif

girl_pinkglassesf.gif

عااااااااشق نقاشی کشیدن هستی قربون دستای هنرمندت برم

ازین نی نی . هم خوشت اومده بود..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان انیسا
2 اسفند 91 23:03
خوش به حالت چه جای خوبی رفتی عزیزم


سمیرامامان پرنیان
2 اسفند 91 23:53
عزیز دلم همیشه به گردش


مرسی خاله جونم
مرجان مامان آران
3 اسفند 91 0:27
قربونت برم عسلمممممممممممم خوش باشی همیشه
مامانی خصوصیتو چک کن


چشم گلم
مامان حسنا
3 اسفند 91 9:57
منم دلم تاب و سرسره میخوادایشالا که همیشه خوش باشی ایسای عزیزم


مرسی خااااله جوووونم
مامان حسنا
3 اسفند 91 9:58
عزیزم من اپمممممممممممممممممممممممممم
میای پیشمون


حتما میام
مامان بنیتا
4 اسفند 91 2:20
چه جای با حالی رفتی خوشگلم....ایشالا به زودی زود هوا که خوب بشه همش می ری پارک و گردش فدات شم
آفرین به نقاش کوچولوی هنرمندمون


مامی مهتا
4 اسفند 91 16:58
عزیییییزم امیدوارم که حسااااابی بهت خوش گذشته باشه ..به امید روزهای بهاری که هوا بهتر بشه و شما دخمل کوچولو ها به مراد دلتون برسید .


ممنون عزیزم..منم موافقم گلم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
5 اسفند 91 15:08
چقد دخملت با نمکهههههههههههه
خیلی دوسش دارم


فدات شم گلم..ما هم خیلی دوستون داریم..گلبرگ جونو ببووووووووسش
آرام
6 اسفند 91 15:21
وای خوش بحالتتتتتتتتتتتتتتتت کی میشه آمیتیس من انقدی بشه بریم بازی کنیم؟


آخ جووونمی خاااله بگو زودی آمیتیس جونم بزرگ شه