سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

قشنگ ترین ماه سال

1392/10/19 15:55
325 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

هوووووووووووووووووورا  شدی

 

 

  عزیزه دل خاله

 

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

 

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده

 

 زیستن زیباست

 

تولدت مبارک

 

анимашки любовьدوستت دارم 

5/27

ایسا جون  تولدت رو با کلی تاخیر تبریک میگم این روزا

 

همش سرگرم تولدت بودیم نشد که زودتر بیایم و آپ کنیم

.

قربونت برم عسلکم که 2 ساله شدی

 

 مامان فریبا و بابا جون  به خاطر تولدت  جمعه اومدن شمال

 ...

امروز  برگشتیم تهران و خیلی خیلی دلتنگتون شدم

 

اصلا دوست ندارم تو این پست حرف از مریضی بزنم ولی گلم

 

از دیروز تب کردی بمیرم برات که دیشب اصلا نخوابیدی خاله

 

امروزم به مامانی میگفتی

 

 صبا تجاست؟ دلم تنگ

 

مامان فریبا بابا جون عباس دلم تنگ شده

 

فدات بشم عروسک نازم خیلی دوست دارم امیدوارم خیلی زود حالت خوب بشه

 

بزودی با عکسای تولد برمیگردیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایسا
27 مرداد 92 23:46

ممنون خواهر گلم.
خیلی دوستون داریم و خیلی جات خالیه .
دلتنگتیم


دوووووووووووووووووستون دارم بازم تولدت مبارک عروسکم
مامانی حنانه زهرا
28 مرداد 92 19:48
ایشالله تولد100سالگی


بووووووووووووووووس
آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 مرداد 92 2:42
خوشگل خانوم تولدت میبارک ایشالا همیشه سلامت وشادوخندون باشی درکنارعزیزانت



ممنون از تبریکت عزیزم
مامان آرتین
31 مرداد 92 17:07
خاله یه سوال داشتم تو کدوم یکی از خیابونای رشت زندگی میمنین من اکثر خیابوناشو بلدم


عزیزم من تهران زندگی میکنم
مامان آيسو وآيسا
8 شهریور 92 19:21
عزيزم رمزززز پليييييييييز


عزیزم اومدم رمزو گذاشتم
سهیلا
8 مهر 92 18:26
رمزززززززززززززززززززز
مامان الناز
23 آبان 92 16:04
تولدت مبارک عزیزم 1000 ساله بشی
سمیه مامانیه آیسا✿
پاسخ
عزیزم ممنون ک به ما سرزدی