سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

تـــــــولـد پـــــــو یا جون و اولــــــین بــــــــرف زمســــــتانی ســــــال 92

1392/11/15 19:46
574 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام دختر عزیزم

٩ بهمن تولد پویا جون بود ..از صبح برا رفتن به تولد خوشحال بودی ..همش میگفتی تولد

منه ...خلاصه بعد از طهر دو ساعت خوابیدی که برا شب خوش اخلاق باشی...بیدار که شدی

اول خوش اخلاق نبودی و همش میگفتی کجا من نمیام....ولی بعد که رفتیم به زور اومدی

خونه و اصلا لباس نمی پوشیدی که بیایم و می گفتی نمیام میخوام برقصم...قربونت برم که

آخراش انقد رقصیدی و خوشحال و شاد بودی....

 

 

 

 

 

 

 

 

 .........

 

١٠ بهمن که پنج شنبه بود هوا خیلی سرد شده بودو از شبش برف شروع شد صبح که بیدار

شدیم همه جا سفید شده بود

ما هم قبل از اینکه ناهار خونه بابا هادی بریم با بابا و پویا جون رفتیم پارک و عکس انداختیم

اخه ما فکر کردیم برف زود قط میشه دیگه نمیدونستیم که یک هفته قراره برف بیاد..خلاصه تا

الان که سه شنبس همچنان برف میاد و قطع میشه..دیروزم که جشنواره آدم برفی بود ما سه

تایی از ساعت ٤ تا ٥ رفتیم ولی هوا خیلی سرد بود کاش صبح برده بودمت ..چون هوا یکم

بهتر بود...

الهی قربونت برم که عاشق برف شدی و هر وقت میریم بیرون دلت نمیخواد بیای خونه

 

 

این روز اولی که برف اومده بود

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 شکلک های محدثه

...............

اینجا دو روز بعده

که بابای آیناز همسایمون آدم برفی درست کرد...

تو هم باهاش عکس گرفتی و خیلی دوسش داری هر روز بهش سر میزنی و شبا

هم بهش شب بخیر میگی...و از پنجره مدام نگاش می کنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم عکسهای جشنواره که در پارک ملت برگزار شد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   .

   .

   .

 

 

 

زمانی  در گوشه ای از دفترم نوشته بودم......

تنهائی را دوست دارم چون بی وفا نیست

تنهائی را دوست دارم چون تجربه اش کرده ام

تنهائی رادوست دارم چون عشق دروغین درآن نیست

تنهائی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست

تنهائی رادوست دارم چون در خلوت وتنهائیم در انتظار خواهم گریست

 

 

وهیچ کس اشکهایم را نمیبیند

 ====================

اما از روزی که تو اومدی  نوشتم

ازتنهائی بیزارم چون تنهائی یاد آور لحظات تلخ است ...........

از تنهائی بیزارم چون به تو وابسته ام..........................

ازتنهائی بیزارم چون با تو بودن راتجربه کرده ام...........

از تنهائی بیزارم چون خداوندهیچ انسانی را تنها نیافرید..........

از تنهائی بیزارم چون خداوند تو رابرایم فرستاد تا تنها نباشم...........

از تنهائی بیزارم زیرا هر وقت تنهائی گریه کنم دستهای مهربانت رابرای پاک کردن

اشکهایم به سویم می آوری......

از تنهائی بیزارم چون شیرین ترین لحظاتم باتوبودن است......

پس بگذار همیشه با تو باشم...........

برایم بمان و

تنهام نذار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان الناز
15 بهمن 92 21:13
خيلي عكساي قشنگي انداختين ايشالاه هميشه به تولد و شادي قربرن اين مادر دختر ناز بشم من
ماماني كسرا
18 بهمن 92 10:41
تولد اقا پويا مبارك هميشه به رقص و شادي ايسا جان چه جشنواره باحاااالي اون خرگوش رو درخت خيلي باحال بود هميشه خوب و خوش باشيد
متین من
20 بهمن 92 20:18
خصوصی
مامان آیسو وآیسا
21 بهمن 92 9:14
چه عکسهای برفی ناززززززززززززی قربونت آیسا جیگر
مامان آنیسا
22 بهمن 92 23:43
ای جونم ناناز خانم چه عکسای برفی خوشگلی انداخته
سمیرا مامان پرنیان
23 بهمن 92 23:02
قربونش برممممممم چقدر توی اون لباس صولتی ماه شده
معصوم/مامان جان جان فاطمه
24 بهمن 92 0:37
باز اين خانم قرتي رفته تفلد هر جوري لباس بپوشي مثل ماه ميشي اينجا كه زياد برف نيومد ما سمت صومعه سرا خونه پدري همسرم بوديم فكر كنم شيرين 2/5 برف اومد
سعیده مامان آرتین
24 بهمن 92 17:09
وای برف و نگو آخه مامانم اینا اومدن رشت و گیر کردن اونجا شانسشونو میبینی؟قراره فردا برگردن ایشالا که هوا دوباره برفی نشه راستی میتونم اسم همسایتون که دخترش آیناز رو بپرسم آخه اسم دختر پسرخاله منم آینازه میگم نکنه اون باشه
مامان الناز
25 بهمن 92 19:38
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک !
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:34
واي چه جشنواره قشنگي جاي ما خالي من از همين جا با ديدنشون لذت ميبرم خوشبحال دختري خوب معلومه هروقت بياد بيرون ديگه دلش نميخواد برگرده
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:35
تولد پويا جون هم مبارك باشه هزار ساله بشه ايشالله
مامان فرنيا
26 بهمن 92 14:36
ايشالله هميشه به برف بازي
مریم
26 بهمن 92 21:25
سلااااااااااااااااااام عزیزم...... حسابی دلم واستون تنگ شده یود....... ولی رمز تون تازه پیدا کردم...... عکساتون خیلی قشنگه و تولد پویا جون هم مبارک.......
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:54
مرجان مامان آران و باران
29 بهمن 92 16:32
عزیز دلممم دختر خوشگل بامزه همیشه به شادیو تفریححح خوش باشید دوست خوبم
مامان امیرعلی
2 اسفند 92 22:15
هزار ماشاللله به این دخمل ناز شما... عجب برفی اومد توی رشت .....خاله بروزیمممممممممممم
مامان آنیسا
6 اسفند 92 22:48
عزیزم چه عکسای خوشگلی مخصوصا اونی که چتر تو دستت هست خیلی شیک شده می بووووووووووووسمت گلم
parham,مامانش
10 اسفند 92 0:03
مثلللللل هميشه كلي قرتي وخوشجللللللللللللللل ايسا جون
مامان بنیتا
10 اسفند 92 2:17
عزیزدلم ایشالا همیشه خوش باشی خیلی از عکسات با آدم برفی ها لذت بردم واقعا خوشگل بودن خاله صبا کجایی
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
12 اسفند 92 13:04
سلام عزیزم خوبید وای شما هم که کم آپیدید منم یه مدت خیلی بی حوصله بودم وتازه برگشتم عکسا عالی بود واین خوشتیپ کوچولومونم مثل همیشه زیبا
مامان آنی
20 اسفند 92 9:41
وای آیسا جونم تو هم که تو جشنواره مجسمه برفی بودییییییعکسای خیلی خوشدلی گرفتی ایشاله همه جا و در همه لحظه ها همیشه بهت خوش بگذره عروسکم