سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

چهار شنبه سوری 92

1392/12/28 13:16
526 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عروسک نازم


دیشب شب چهار شنبه سوری بود من و تو هم چون بابا سر کار بود مجبور بودیم که تنها بریم

 

خونه مامان انسی ..ساعت 8 شب حاضر شدیم و نیم ساعت جلوی در خودمون آتیش و نگاه

 

کردیم و بعد به مهمونی رفتیم..


عسل مامان انقدر هیجان داشتی و خوشت اومده بود که اصلا دوست نداشتی

 

از جلو آتیش کنار بری

و صدای ترقه که میومد  شکلک های محدثه

 

میگفتی این کارا مال بچه های بده مامان جون

 

 آیسا جونم داره حاضر میشه بره آتیش بازی

 

 

 عینک زدی میگی آخه آتیش چشمم و میسوزونه

 

 

 

  شکلک های محدثه

 

 

 

تو اتیش داری اسپند میریزی

 

 

 اینم بالن ارزوهامون که به هوا رفت.......

 

 

 اینم آینه و شونه آیسا جونم که به رسم هر سال تو این شب میخریم

 

 


یک سال گذشت و چهار فصل .هر چه کردم دیدی ،هر چه بخشیدی و عفو کردی ندیدم..


خدای من چگونه است که هم چنان دوستم داری و به محبت می خوانی ام؟ چه گونه است

 

که رهایم نمی کنی؟ چگونه است که هرگز ، هرگز از تو نا امید نمی گردم ؟ این چه رسم

 

خدایی ست؟


خدای من آوای ملکوتی با مقلب القلوب والابصار می آید، تو مرا می خوانی که بخوانمت؟ این

 

منم با حسرت سال های رفته یا مدبر اللیل و النهار !این منم با هزاران امید به سال پیش رو یا


 

محول الحول والاحوال !

 

خدای من ، بندگی ام را بپذیر. التماس مرا بشنو .حول حالنا .حول حالنا . حول حالنا....

 

 

 

 

خدای من آرزویم چه شد؟ الی احسن الحال .

 

خوب من بوی عطر تحویل می آید ، چه مبارک تقدیری!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نیلوفر/ مامانه روژینا
29 اسفند 92 3:47
اخی عزیز دلم 4شنبه سوریت مبارک.معلومه که خوش گذشته. ما که هیچ جا نرفتیم. پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم امیدوارم سالی خوب و خوش همراه با شادی و سلامتی و موفقیت داشته باشید عزیزم
مامان امیرعلی
1 فروردین 93 9:03
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین عید نوروز بر شما مبارک . مادر ودخمل خیلی نازین هاااااااااااااااااااااااااااااا.... هزار ماشالله
پرهام .مامانش
10 فروردین 93 16:44
سال خوبی براتون باشه پراز خیر وبرکت
مامان فرنيا
19 فروردین 93 13:36
واقعا اتيش بازي كيف داره ديدن شعله هاي قشنگ اتيش واقعا زيباست اما چه رسم جالبي خريدن اينه و شانه اين رسم قديميه يا شما خودتون دوست داريد ميخريد؟