سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

نی نی جونم مریضه :(

1392/10/21 16:34
371 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم

 

ایسای خوشگلم  Smiley

 

یکی یه دونمون مریض شدی تب کردی 15_6_26.gif

 

 

 الهی خاله فدات بشه نبینم مریض شدی

 

انشاالله هرچه زودتر خوب بشی

 

امروز برامون زنگ زدی شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآبا تک تکمون حرف زدی

 

قربون صدای خوشگلت برم

 

گفتی سلام خاله من مریض شدم نمیتونم برم دسته ببینم

 

دکتر رفتم خوب نشدم بعد گفتی مامان پدیدا هس؟(فریبا)

 

بعدش با مامانی و بابا جون حرف زدی  به بابا جون گفتی دلم برات تنگ شده

 

کی میای پیشم؟ بابا جونم گفت میام بعد گفتی کاری نداری خدادظ

 

بعد سمیه جون زنگ زد گفت درو باز کردی

 

 گفتی باباجون عباس داره میاد  :)

 

قربونت برم مهربـــــــونم

 

دلم میخواد زودتر خوب بشی 

 

دلـــــــم برات خیـــــلی تنگ شـــــدهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

 

 

 

 

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآخدایا؛



بضاعت من به قدری است که نمی دانم

 

در حق نزدیکانم  چه دعایی کنم

 

 

اما می دانم که تو از حال آنان آگاهی

 

 

پس بهترین ها را برایشان کرم نما...

 

آیسا جونم

2 سال و 3 ماه و 6 روز

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرجان مامان آران و باران
21 آبان 92 1:59
اخی عزیزممممم ایشالا زودی بهتر بشی امان از مریضی ارانم مریض شده
سهیلا مامان آیسا
21 آبان 92 9:37
ایشالا که زودی خوب شی تا بتونی بری دسته رو ببینی آیسا جون. می بوسمت
مامان الینا جونی
21 آبان 92 11:13
کربلا نشان داد که با شکیبایی در عطشی کوتاه؛ می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد ... عرض تسلیت .
مامان آیسو وآیسا
21 آبان 92 13:48
قربونت برم انشالله زودی خوشی عزیز خاله
سمیه مامان آیسا
21 آبان 92 14:51
مریم
22 آبان 92 1:06
اخی عزیزم.............. ایشالله که زود خوب میشه وشما هم خوشحال بشید بچه ست دیگه مریض میشه و خوب میشه خودتون زیاذ ناراحت نکنین
مامان فرنيا
25 آبان 92 11:57
عزيز دلم خدا نكنه مريض ببينمت ايشالله به حق اين روزهاي عزيز زود زود خوب بشي
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 4:23
بلا دور باشه عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
14 آذر 92 4:51
فدات بشم ایسا جونم امیدوارم که الان حالت خوب شده باشه سمیه جونم مرسی بابت رمز اما متاسفانه نمیتونم واردش کنم.همون کارها رو هم که نوشتی انجام دادم.اما اصلا نمیشه وارد کنم