سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

روزهای شهریوریه ما

1393/6/31 23:54
1,085 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر  نازم

یه ماه از تولدت گذشت ...تو عزیز دلم روز به روز دوست داشتنی تر میشی و من خدارو

 

به خاطر داشتنت شاکرم..

 

الان دیگه یه همدم واقعی دارم .یکی که میشه روش خیلی حساب کرد ..تو

 

همدم همه تنهاییهای منی..

 

به خاطر تو زنده ام و زندگی میکنم وگرنه  هیچ چیز خوب پیش نمیره مخصوصا این

 

تابستون و خصوصا این ماه پایانی تابستون اصلا برام خوب نبود..

 

حرف بسیاره بگذریم نمیخوام با حرفام ناراحتت کنم..

 

بریم سراغ عکسهای شهریور ماه که به خاطر طولانی بودنشون در ادامه مطلب

گذاشتم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از طهر یه پنجشنبه که سه نفری به دریا رفتیم..

 

ناناز من در حال لوسیون مالیدن ...

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

این عکسها برای یه روز جمعس که ناهار رفتیم بیرون و چون روز دختر بود کیک درست کردیم

...خوش گذشت و تو عزیز دل کلی برامون رقصیدی..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه روز که با خالم و پویا جون به نمایشگاه رفتیم و بعدش به پارک نزدیک خونشون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یه روز جمعه که دوتایی به پارک رفتیم

 

 

 

 

 

 

 

میخواهم  به کودکیهایم برگردم ولی کفش کودکیهایم برایم کوچک است''''

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

صبا خاله ی ایسا
1 مهر 93 19:34
تو عزیزه دل خاله اییی تو یکی یه دونه ی خاله ای قربونت برم قربون موهای خوشگلت برم دلم برات تنگ شده
مامان فرنيا
5 مهر 93 9:21
چه الاچيق هاي خوشگلي كنار ساحل همين كه با پرده از هم جدا شدن خيلي عاليه ايكاش نزديك دريا بودم انوقت هر روز ميرفتم غروب ساحل را تماشا ميكردم
مامان فرنيا
5 مهر 93 9:23
خوشبحال اين گل دختر همه وسائلش را هم باخودتان برده بوديد؟ تخته نقاشي، خانه بازي صندلي و.......واي خيلي گل دختري خوشبحالش است كه مامان با اين باحوصله اي داره و كيك هم كه ديگه حرف نداره
مامان فرنيا
5 مهر 93 9:24
من عاشق اين پارك رفتنهاي دو نفره هستم
سمیرا مامان پرنیان
9 مهر 93 22:48
واییییییی عزیزم توی عکس اولی مثل مدلها شدی
معصوم/مامان جان جان فاطمه
16 مهر 93 22:01
سلام عسل خاله چقدر دلم برای روی ماهت تنگ شده بود چه خانم خانمی شدی ,مامان راست میگه الان دیگه حسابی میتونه روی گل دخترش حساب باز کنه عکس هات مثل همیشه جیگره جیگر بود دوست دارم هوارتا برای مامانی و خاله هم هوارتا بوس
مامانِ بهار
18 مهر 93 22:30
خیلی ماه شدی عزیزم
مامی مهتا
27 مهر 93 8:41
بسیار عالی عزیز دلم ...
مامان فرنيا
28 مهر 93 11:38
سلام عجيبه كامنتهاي من نميرسه؟!!!