سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

پارک

1393/3/12 8:30
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل ناز مامان

روزهای بهاری هم رو به اتمامه هوا بسیار گرم و تو وروجک خوشگلمم روز به روز

بزرگ و کمی شیطون چشمک البته عاقل میشی..این روزا همش میگی مامان حوصلم

سر رفته بریم بیرون...یکم که بیرون میمونی میگی خستم بریم خونه خندونک

..تا میایم خونه هنوز لباس در نیاورده میگی بیا بازی کن  خسته دیگه.....

داری چکار میکنی آخه..

یه روز که با پویا جون به پارک نزدیک خونشون رفته بودیم کلی بازی کردی و خوشحال و

خندان بودی ولی تا یه بچرو میبینی که به سرسره نزدیک میشه دیگه دوست نداری بازی

کنی. حتی یه روز وقتی یکی اومد سر بخوره با تو برخورد کرد و تو زود اومدی کنار من و

گفتی ...مامان این دیگه چه بچه شیطونیه پاهاش خورد به من..برم دعواش کنم ..

آخه چه مامانیم داره هیچی بهش نمیگه تعجب و با ناز گفتی فقط بلده بگه پسرم

بیاااا اینور و من کلیقه قهه خندیدم..قربون اون قشنگ حرف زدنت بره مامان..بغل

 

اینم از عکسای پارک

 

 

 

 

 

قربون دستای کوچولوت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجاهم یه روز دیگس که به خونه جدید پویا جون میرفتیم و اول به پارک

جولو خونشون رفتیم...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون اون چشات برم..

 

 

 

عمر من":

من عاشق تو نگاه تو اسیرم

تو نباشی من از این زندگی سیرم....

 

خیلی دوست دارم دختر عزیزم....

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (10)

مامان فرنيا
12 خرداد 93 9:27
شيرين زبون خاله اينجا بودي يكم فشارت ميدادم
مامان فرنيا
12 خرداد 93 9:28
فرنيا توي پارك بيشتر تاب عينكي دوست داره اخه دختر من به اين تابها بخاطر ان حفاظ جلوشون ميگه تاب عينكي
الناز
12 خرداد 93 15:13
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------
مامانی درسا
13 خرداد 93 3:18
عزیزم همیشه به تقریح حسابی خوش گذشته ...زنده باشی
مامان آروین
15 خرداد 93 15:22
سلام به دختر ناز و گلم و مامانیه مهربونوش معلومه که به خانوم خانوما خیلی خوش گذشته ایشاله همیشه لباش خندون و تنش سلامت باشه همیشه به خوشی مامان خانومی نمی دونم چرا وقتی می یایم تو وبلاگ آیسا جون یه پنجره مداااااااااااااااام باز میشه که پسوردو وارد کنید به زحمت تونستم این کامنتو بنویسم نمی دونم مشکل از سیستم منه یا بقیه هم همین مشکلو دارند گاهی بعضی قالبها هم همینطور پارازیت میندازن امیدوارم این مشکل زود حل شه که زود بزود بتونیم بیام این خوشگل خانوما بیشتر ببینیم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
16 خرداد 93 2:57
سلام عزیزم خوبید وای این دختر ناناس وشیرین زبون وخوشتیپ ببین چقدر لباست خوشگله عزیزم
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:25
مامانِ بهار
16 خرداد 93 22:50
معصوم/مامان جان جان فاطمه
27 خرداد 93 15:09
سلام سمیه جون,خوبی ....قرتی خانم خوبه چند روزه میخوام براتون کامنت بزارم ولی مگه میشه ,همه پست ها رو تک تک امتحان کردم تا سر این پست برام باز شد عروسک خانم ما این قدز نازه که هر چی بپوشه نازتر میشه,اسفند دود کن دارم فکر میکنم چقد زود از اشناییمون گذشته و از اون زودتر باورم نمیشه ایسا جون داره 3 ساله میشه,ایشاا... همیشه شاد باشین
مریم 0پرنیا و بردیا)
15 مرداد 93 23:04
I love you