سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

واکسن 18 ماهگی

1392/10/21 16:31
366 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو چهارشنبه 91.11.25 واکسن 18 ماهگی داشتی..

خیلی استرس داشتم چون تا حالا اینجا واکسن نمیزدی.

همیشه تهران میزدی.انگار که خودتم از دیشب فهمیده بودی واکسن داری..

چون خیلی بدخواب شده بودی صبح به سختی بیدارت کردم . بابا اونروز سرکار نرفت

تا باهم بریم واکسنتو بزنیم هوا هم بارونی بود..

الهی قربونت برم که باید دردو تحمل میکردی.. من طاقت درد کشیدنتو نداشتم

تا به اونجا رسیدیم موقع واکسن من از اتاق بیرون رفتم تا گریه کردنتو نبینم

 قبل از واکسن تو حتی برای چکاب هم کلی گریه کردی

بالاخره زدی..خدارو شکر دیگه از واکسن خبری نییییییییس......

niniweblog.com

الان ساعت ٩ صبح هستو حاضرت کردم که بریم

ولی تو تازه رفته بودی تو اتاقت که بازی کنی و من به تو گفتم

مامانی میااای بریم پارک؟؟ و تو هم سرتو تکون دادی (یعنی میام)

 و از اتاق بیرون اووووومدی....

اینجا واکسنتو زدی و فعلا درد و تب نداری و تو اتاقت سرگرمی niniweblog.com

اینجا دیگه کم کم میگفتی پا پاااا درد درد !! آخ آخ آخ..

الهی بمییییرم براات پات خیلی درد میکرد هرچی به شب نزدیک میشدیم

پادردت بیشتر میشد و نمیتونستی تکونش بدی  و یه تب خفیف هم کردی..

منم سعی میکردم  مشغولت کنم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان زهره
27 بهمن 91 17:53



بهاره مامان ونداد
27 بهمن 91 18:12
اخی واقعا گناه دارن این جوحه هاقلب ادم براشون درد میگیره


نی نی رو ببوس خاله
مامانی فاطمه جان جان
27 بهمن 91 18:59
اخی نازی،الهی خاله قلبون پاهای کوچمولوش بره
ای جونم....
مامان ایسا جون شما به مسابقه دعوت شدید،لطفا یه سر به وبلاگ جاجان فاطمه بزنید،مرسی


ممنون عزیزه دلم
نیلوفر/مامانه روژینا
27 بهمن 91 19:13
اخی نازی ایسا جونی.خاله بمیره که دردت گرفته.مامانش جای واسکنشو از طرف من ببوس. به به چه اتاقه قشنگی هم داره ایسا جیگر خانم.


خدا نکنه خاله جوووونم..چشمات قشنگ میبینه عزیزم نی نی رو ببوس
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 20:43
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما


مامان حسنا
27 بهمن 91 21:37
اخه خاله جون واکس خوردی عزیزم اشکال نداره ایشالا همیشه سالم و سلامت باشی گلم
مامانی هر وقت ا شدی خبرم کن گلم


ممنون خاله جوووونم چشم عزیزم
مرجان مامان آران
28 بهمن 91 1:06
الهی فداش شم که واکسن زد درد کشید عسلممممممممممممم
مرسی که به یادمونی عزیزمممممم
اران بهتره ولی خودم انقدر مریضم دارم میمرممم


خدا نکنه عزیزم..خداروشکر آران جوون بهتره..آخی نازم انشااالله همیشه سلامت باشین..
مامان بنیتا
28 بهمن 91 1:18
18 ماهگی مبارک گلم
آخی عزیزم چه جوری دوتا پاهاشو گرفته معلومه خیلی درد داشته واکسنش



ممنون خاله جوونم بله خاله جوونی درد داشت
خاله صبا
28 بهمن 91 11:19
خاله برات بمییییره فدات بشم آیسا جوووونی دوست دارم
مامی مهتا
28 بهمن 91 12:09
الهییییییییییی عزیزم امیدوارم که زود زود خوب بشی ... خدا رو شکر تا اطلاع ثانوی از واکسن خبری نیست راحت شدی


مرسی خاله جووووونم
مامان حسنا
28 بهمن 91 13:43
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you


سمیرامامان پرنیان
28 بهمن 91 21:00
عیبی نداره جوجوی خوشگلم واسه سلامتیت لازمه.


آرام
28 بهمن 91 23:01
جانم عسل خاله 18 ماهگیت مبارک هاله الان درد بکشی یه ذره خیلی بهتره که خدای نکرده بعدا اذیت بشی


مرسی خاله جوووووووونم
مامی مهتا
29 بهمن 91 1:47
خاله جون مهتای من تو مسابقه شهر خاطره شرکت کرده میشه لطف کنی و بری به لینک زیر و به کد 116 رای بدی . http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php
مامان آنیسا
29 بهمن 91 8:50
واااااااااااااااااای میدونم خیلی سخته اما خودارو شکر دیگه تا 6 سالگی واکسن نداره


ممنون خاله جوووونم
مامی مهتا
29 بهمن 91 15:54
مرسی خانومی که به دخملم رای دادی.