سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

روز پدر

1392/10/21 14:16
378 بازدید
اشتراک گذاری

4 / 3 / 92

 

پشتم به تو گرم است.

نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید،

 صدایت نزنم!


راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم،

 

برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا!

 

آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ام که گاهی دلم لک می‏زند،

دستانم را بگیری.

 هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛

 می‏دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی،

گم نمی‏شوم.

 و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی... .

 

آسمان همواره بوسه بر پیشانی بلندت را آرزومند است.

 

 

بابای خوبم خیلی دوستت دارم و بابت همه ی محبتهایی که

به ما داری ممنونتم

و دستتو از راه دور میبوسم...

 

 

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت دارم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می كنم.

 

اینم کادوهایی که من و ایسا خانوم برای همسر عزیزم  

و پدر شوهر و پدر مهربانم تهیه کردیم.قلبماچ

 

 

اینجا ایسا خانوم کادورو به بابا جونش داده و بغلش کرده لبخند

 

 

این عکسای ایسا و پدر مهربونش از بدو تولد تا امروز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

خاله جونی
4 خرداد 92 0:55
سلام عزیزم کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحل میشیم به ما هم یه سری بزنید


سلام گلم ممنونم حتما
خاله ی امیرعلی
4 خرداد 92 3:01
چ عکسهای زیبایی؛ اوجِ دوست داشتنِ پدر رو کاملا از تووشون میشه حس کرد..
ایشالا ک همیشه سایه ی بابابزرگای مهربون و باباییت بالا سرت باشه آیساجونم.. عیدتون هم مبارک..


ممنون عزیزم
عید شما هم مبارک دوست گلم
صبا
4 خرداد 92 9:28
پدر یعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنی عشق.........آرامــــــــــــــش یعنی گذشت..... یعنی باشــــــــــــــــ تا من هم........ باشم......... دوستت دارم پدرمــــــــــــــــــــــ
مامان حسنا
4 خرداد 92 10:19
سلام مامانی خوبی عزیزم معلومه کلی زحمت کشیدین...
کادو ها مبارک اقای پدر باشه
دلم کلی واستون تنگ شده بود

قربون ایسا جونم برم ک چ کوشولو بوده تپلی من


سلام عزیزم
ممنونم مامانیه حسناجون
ما هم دلمون کلییییییییییی تنگ شده بود
معصوم/مامان جان جان فاطمه
4 خرداد 92 11:06
خوش به حال بابايي ايسا جون كه همچين جوجوي نازي داره
خدا سه نفريتون رو براي هم ديگه حفظ كنه و گل لبخند هميشه روي لبهاتون باشه
جوجوي خاله كوچولو بود چه تپل مپل و سفيد بود


ممنونم عزیزه دلم
همچنین دوست گلم
ماما نیاز
4 خرداد 92 12:26
روز پدر یعنی روز درک اوج استقامت یعنی روز
بهاره مامان ونداد
4 خرداد 92 15:14
روز پدر بر شما مبارک باشه ایسا ومامان مهربونش


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
متین من
4 خرداد 92 15:24
پدر شاید پشتش پر نباشه ولی پشت و پناه خیلی هاست؛ درود بر همه ی پدرها و روزشون مبارک
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 6:25
روز پدر مباركككككككككك ايشالا سايشون هميشه بلاي سرتون باشه عزيزممم


ممنون عزیزم عید شماهم مبارک
هممچنین برای شما دوست خوبم
مامان آنی
6 خرداد 92 15:36
من هم روز پدر رو به بابا و پدر بزرگ خوب ومهربون آیسا جونی تبریک میگم


ممنون عزیزه دلم
عید شما هم مبارک