سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

یکی یه دونم چشمش هنوز خوب نشده!

1392/10/21 14:17
689 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که از خواب بلند شدی خمیازهدیدم چشمات خیلی ورم کرده.ناراحت

به جای اینکه بهتر بشه نسبت به سه روز پیش بدتر شده بود.آخ

 

 

تصمیم گرفتم دوباره دکتر ببرمت تا خیالم راحت تر شه

ماشاالله هر دکتری یک تشخیص میده.حاضر شدیم و راهی دکتر.

از اونجایی که هر وقت پله های مطب را می بینی می فهمی

که کجا داریم میریم و همش میگی امپول امپول درد درد !

برای همین رفتیم به یه مغازه کودک اموز تا یه چیزی بخریم

تا تو سرگرم شی وقتی از ماشین پیاده شدیم تو جلو تر به داخل

 مغازه دویدی.مژه

 

اونجا همش می گفتی مانی بیخر بیخر.

خلاصه یک چیز خریدم و تو با خوشحالی از مغازه بیرون اومدی.لبخند

این هم از چیزایی که برات خریدم..

 

 

این جا با خوشحالی چیزایی که برات خریدم و بغل کردی

 

 

خلاصه بعد راهی مطب دکتر شدیم و چون تو سرگرم بودی

گریه نکردی.بعد از معاینه یک سری دارو داد که باداروی قبلی 

فرق میکرد و گفت حساسیت فصلیه.و من خیالم راحت شد

و بعد از دارو خانه,به سمت خونه اومدیم.

 این هم داروهات عزیز دلم

 

 

 وقتی به خونه رسیدیم تو مشغول بازی شدی

( البته برای مدت کوتاهی ) و من به کارام رسیدم.

ناهار خوردی و خوابیدی.

 

 niniweblog.com

دخترم

قربون چشمات برم .. انشاالله زودتر خوب بشی و نه تو..

 

و نه هیچکس دیگه ای مریض نشه و کارش به دکتر نکشه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

صبا
29 اردیبهشت 92 18:23
الهی خاله برات بمیره
قربونت برم عزیزه دلم
چرا اخه خوب نشدی!!!
چیزایی که خریدی مبارکت باشه خوشگلم


خدا نکنه خاله جونم الهی همیشه بمونی برامون دوستت دارم بوس
مرجان مامان آران
29 اردیبهشت 92 19:11
اخيييييييييي الهي فدات شم چرا اخه چشماي خوشگلت اينجوري شددددددد ايشالا زودي خوب بشي عروسك ناز


خدا نکنه عزیزه دلم
مرسی گلم اران جونمو ببوس
مامان آنیسا
29 اردیبهشت 92 21:58
وااااااااای گناهی ایسا جون ایشالا هرچه زودتر خوب بشه دختر نازمون


ممنون دوست خوبم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
29 اردیبهشت 92 22:41
اي جونم،چشم جوجو چرا خوب نشده؟
ماماني اين پشه نيست احتمالا يك چيزه ديگست كه زهر داشته
حالا ايشاالله با دارو جديد ها زود خوب ميشه
ايسا جونم چه چيزاي خوبي خريدي افرين به تو باهوش خاله


نمیدونم واالله
وقتی پارک بودیم انگار اونجا زده
چ.ن دکتر گفت این پشه ها از سبزه های پارکه!
مرسی عزیزه دلم
خاله ی امیرعلی
30 اردیبهشت 92 0:42
الهی بگردم.. چقدر ورم کرده.. اووووووخی جونم..
چ وسایل های خوشگلی؛ خوش بحالت آیساجونی..



قابلی نداله خاله جونم
نیلوفر/مامانه روژینا
30 اردیبهشت 92 1:14
اخی ایسا جوون امیدوارم که زودتر چشمهای قشنگ خوب بشه
مامانی چه وسایلای قشنگی برای دخمله ناز خریدی دستت درد نکنه. مبارکت باشه ایسا گلی


میسی خاله جونم
دوستون داریم
سارا مامی عسل
30 اردیبهشت 92 1:48
عزیز دلم ایشالا هرچه زودتر خوب یشی

میبوسمت هزارتا


میسی خاله جونم
عسل جونمو ببوسید
مامان نوژاجوني
30 اردیبهشت 92 12:19
عزيزم چقدر ناراحت شدم صورت ماهتو اينجوري ديدمخداروشكركه با داروبرطرف ميشه.مباركت باشه وسايلي كه خريدي



انشاالله خاله جونم..ممنون عزیزه دلم
مامی مهتا
30 اردیبهشت 92 16:26
الهییییییییی خاله نبینم چیزیت شده باشه ... امیدوارم هرچه سریعتر خوب بشی نانازم


ممنون دوست خوبم مهتا جونمو ببوس
خاله شادي مامان آرين
30 اردیبهشت 92 17:54
سلام مامان آيسا جون
ماشالله چه دختر نازي خدا حفظش كنه ايشالله
اميد وارم چشاي خوشگلش هر چه زودتر خوب شه
عزيزم منم خوشحال مىشم تبادل لينك كنيم فقط لپتلبمو دادم سرويس با گوشيم وصل ميشم ولي نمىتونم باهاش لينكتون كنم حتماًبه محض كرفتن لپ تابم اين كارو ميكنم
هم از تبريكاتون وهم از اينكه به آرين من سر زدين يه دنيا ممنون


سلام دوست خوبم خیلی لطف داری گلم
خیلی خوشبختم از اشناییتون
آرین عزیزمو ببوسید
متین من
31 اردیبهشت 92 1:04
عزیزم ایشالا زودتر چشمات خوب بشه وای چه چیزای خوبی گرفته مامانی راستی یه سوال این کارتها تاثیری داشته روی حرف زدن ایسا تامنم تهیه کنم اخه دو دلم که به درد بخوره یانه؟
امیدوارم ایساجون لبات همیشه خندون باشه


ممنون دوست خوبم بله گلم تاثیر داشته
بیشتر کارتارو میشناسه و یاد گرفته
مامان ظریفه
31 اردیبهشت 92 15:32
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین. منم لینکتون کردم.

آخی بل ازت دور باشه آیسا خانوم خوشگل. مامانی اسفند براش دود کن.


سلام دوست خوبم
ادرستونو میشه دوباره بزارین؟
هرچی میزنم ادرستون باز نمیکنه
ممنون گلم چشم
زیبا مامان آرنیکا
31 اردیبهشت 92 17:05
سلام...واقعا که آیسا مثل ما همیمونه...ممنون که به ما سرزدید...لینکتون کردم


ممنون بوووووس
لاله
1 خرداد 92 10:22
سلام مامانی ممنون که به ما سر زدین ما هم شما رو لینک کردیم
آخی چشم آیسا جون چرا ورم کرده خیلی ناراحت شدم ایشالا زودی خوب بشه
ناز گلتونو ببوسین



ممنون بوووووس
مامان یلدا و سروش
1 خرداد 92 16:42
ای وای من چرا چشمهای خوشگل گل دختری اینطوری شده..
خدا همیشه حافظت باشه عزیزم.

خانومی ممنون از حضورت منم با تبادل لینک موافقم.


ممنون ]
ماما نیاز
1 خرداد 92 18:16
سلام عزیزم خوشحالم کردی اومدی پیشم وب قشنگی داری و دخملک ملوسمون هم زود زود خوب شه ایشاالله
تبادل لینک هم خوشحالم میکنه


مرسی بووووووس
فلوریا مامان دیانا
1 خرداد 92 18:42
سلام ،چقدر دختر ماااااااااااااهی. الهی خاله فدات شه که چشمات اینجوری شده. ایشاله زود زود خوب بشه آیسا جونم. راستی ممنونم که به وبلاگ دیانا سرزدین. با کمال افتخار لینکتون کردم.امیدورام دوستان خوبی برا هم باشیم. بوس ویژه از طرف منو دیانا از روی ماه آیسا جووووووون


مرسی گلم دیانا جونو ببوس
آرام
1 خرداد 92 22:27
الهی بمیرم خاله دردونه زودتر خوب خوب شو


خدا نکنه خاله جون
الهی همیشه بمونی برام