سیده آیساسیده آیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

♥ آیسا جون ♥

اوایل تابستان

1392/10/21 14:11
1,578 بازدید
اشتراک گذاری

١٣/٠٤/١٣٩٢

  سلام عزیزک نازم

زمان در گذر است و تو روز به روز بزرگتر و عاقل تر میشی و من از

 بزرگ شدنت لذت میبرم و خدارو هزاران مرتبه شکر می کنم

 که دختر سالم و زیبایی به ما هدیه داده.

                       

                         خداوندا شکر به درگاهت

 

آیسا دختر نازم

پنچ شنبه با پویا جون سالن بازی رفتیم خیلی وقته که به سالن

 

بازی نرفته بودیم چون هوا خوب شده و بیشتر پارک می برمت.

 

ولی  چون زودتر از خونه بیرون اومدیم هوا خیلی گرم

 

بود .  تصمیم گرفتم که به سالن بازی ببرمت.

 

ولی دوربین همراه نبود و مجبور شدم با گوشی عکس بگیرم

 

کیفیتش زیاد خوب نشد!

 

تو ماشین مدام میگفتی بلیم پارک.ولی تا به سالن بازی رسیدیم

 

گفتی: مامان وایییی دیدی؟ خشگله

 

تا از ماشین پیاده شدی چند دقیقه از بیرون

 

 فقط محیط بازی رو  نگاه می کردی و می گفتی

 

ایسا از بادی می ترسه.

 

 

 

 

اومدی داخل..  ولی محو وسایل بادی هستی و اصلا به سمتش نرفتی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 وسایل بادی پشت این اتاق بود برای  همین به من می گی

 

مامانی ایسا میترسه

 

بعدش خودت جواب میدی نترس ایسا جون مامان پیشته

 

 

 

 

 

 

خلاصه ٢ ساعت بازی کردی و با رضایت راهی خونه شدیم.

 

 

 

١٤/٠٤/١٣٩٢

 

 جمعه تا ساعت ١٢ ظهر خوابیدی .

 

ساعت ٢ رفتیم خونه مامان انسی.بعد از ناهار دوباره خوابیدی.

 

اخه عموهاتم نبودن که باهات بازی کنن.

 

بعد از اینکه بیدار شدی همگی  دریا رفتیم  و

 

تو کلی شن بازی کردی..و میگفتی ایسا دریا لو  دوست داره

 

مامانی دوباره فردا دریا

 

 

ایسا و باباش در حال پر کردن اسم آیسا با صدف

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دخترم

.

.

دریا باش ...

بگذار انکه لیاقت و شایستگیت را دارد با تو ارام گردد و

انکه شایستگیت را ندارد در تو غرق شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

صبا خاله ی ایسا
16 تیر 92 12:28
عزیزه دل خاله
الهی قربونت برم
عاشق این شیرین زبونیاتم
انشاالله همیشه خوش باشی همیشه به گردش



مامی مهتا
16 تیر 92 16:00
واااااااااای چه ساحل قشنگی...پر از گوشماهی و صدف .....اینجا کدوم شهره خانومی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟




گلم گیلان-رشت البته دریای زیبا کنار




سیلدا
16 تیر 92 17:24
سلااااااااااام مامان جون
وااااااااای چه دختر نازی خدابرات نگهش داره عزیزم


سلام عزیزم
ممنون دوست خوبم
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 23:47
به به مادرودختر رفتن کنار دریا .خوش بحالتون ایشالله همیشه به گردش وخوشی


ممنون عزیزه دلم
مامان حنانه زهرا
16 تیر 92 23:47
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مامان آرینا مو فرفری
17 تیر 92 1:21
عزیزم مرسی بابت تبریک تولد آرینا جونم.


مرجان مامان اران
17 تیر 92 2:55
اخی عزیزمممممممم خودت میگی خودت جواب میدییییی
خوش باشی خوشگلممممم
ببخشید دیر میام پیشتون عزیزممم


قربونت برم مرسی که سر زدی ارانمو ببوس
مامان نوژا جونی
17 تیر 92 9:25
عزیزم خسته نباشی واقعا 2 ساعت بازی کرده؟آفرین به این همه انرژی.در رابطه با دریاچه تو منطقه 22 تهرانه تو گوگل هم سرچ کن آدرس دقیق رو داره.


ممنون عزیزم خیلی لطف کردی
خاله ی امیرعلی
17 تیر 92 10:49
وااای آیساجونی از بادی نترس مامان پیشته..! ای جونم ب این خوش زبونی..
خوش بحالتون؛ منم دلم دریا خواست خو..:|



اخی عزیزم بیاین پیشمون خوشحال میشیم
دریا هم میریمااا
معصوم/مامان جان جان فاطمه
17 تیر 92 13:06
جوجوي ما رو نگاه
حسابي با ماماني بهت خوش ميگذره و كيف ميكني ها
ايشاا... هميشه شاد باشي


ممنون عزیزه دلم
مرجان مامان اران
17 تیر 92 15:27
عزیز راستش من تو گوگل سرچ کردم تم تولد
بعد یه جا باز کردم اسمش دیاناتم بود خیلی کارای خوشگلی داشت همینو بزن ببین


ممنون مرجان جون
ممنون از راهنماییت
مامان حسنا
17 تیر 92 16:09
اخ چقدر دل تنگتون بودم....
مامانی شرمنده من مسافرت بودم وقت نداشتم بیام بهتون سربزنم...
آیسا جونم عزیزخاله ایشالا ک همیشه خوش باشی
مامانی پیش ماهم بیا


عزیزه دلم ما هم همینطور
خواهش میکنم دوست خوبم
چشم حتما
سپیده
17 تیر 92 16:34
سلام خانمی. دوستان عزیزی هستند که تم تولد درست می کنن با قیمت کمی.
البته تو وبلاگم هم بعضی ها رو برای دانلود گذاشتم


ممنون عزیزم
پگاه مامان آرتین
17 تیر 92 23:52
چه خانومی عزیزم حسابی خوش می گذره همش دردری.مامانی ببوسش


ممنون گلم
ارتین جونم ببوسش
سپیده
18 تیر 92 0:32
با سلام. بفرمایید و بگویید وبلاگ "کودک من" ادرس رو داده
http://temetavalod.blogfa.com/


ممنون
مامان آنی
18 تیر 92 20:30
همیشه به گردش و تفریح آیساجونی
الهی که لحظه به لحظه زندگی بهت خوش بگذزه


ممنون عزیزه دلم
همچنین برای تو دوست خوبم
مامان حنانه زهرا
18 تیر 92 21:28
آپم


اومدم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
19 تیر 92 1:45
در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . ..
لاله
19 تیر 92 16:09
ایشالا همیشه خوش باشی عزیزم
خوش بحالتون که دریا دارین
آیسا جونم و ببوس



ممنون گلم
لاله
19 تیر 92 16:10
عازم یک سفرم سفری دور به جایی نزدیک سفری از خود من تا به خودم مدتی هست نگاهم به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه بارش رحمت الهی مبارک
آرام
19 تیر 92 22:29
جونم خاله خوشگله همیشه به شادی و گردششششششششش


ممنون دوست عزیز
♥متین من♥
20 تیر 92 17:07
عزیزم آیسا جون چه جاهای خوبی رفته معلومه حسابی بهت خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشی


ممنون عزیزه دلم
مریم
5 شهریور 92 23:02
سلام وبلاگ قشنگی دارین خوشحال میشیم به ماهم سربزنید


سلام
ممنونم گلم حتما